Paidiatros.com

Έδωσα κορτιζόνη στο παιδί μου. μπορεί να επηρεάσει το ζάχαρο του αίματος;


Καλημέρα και χρόνια πολλά. Η μικρή μου, εφτά ετών, με διεγνωσμενη αλλεργία στα ακαρεα, μόνιμη κατοικία κερκυρα και διέγνωσμενο άσθμα έχει μια μακρά κρίση άσθματος τις τελευταίες εβδομάδες.. Το παλεύουμε με αερολιν, φλιξοταιντ και από σήμερα σερεταιντ. Όμως απόψε, όπως μας σύστησε η παιδίατρος, της έδωσα 20 σταγόνες σολντεσανιλ(άπαξ). Το παιδί έφαγε δυστυχώς μέσα στη μέρα και φαγητό που είχε αλάτι(όχι πολύ αλλά είχε) αλλα και μια μπάρα δημητριακών τώρα το βράδυ που περιείχε ζάχαρη. Επειδή μια φορά στο νοσοκομείο με κρίση άσθματος μου ανέβασε επίπεδα ζαχάρου (τα οποία έπεσαν την άλλη μέρα) νομίζετε ότι υπάρχει περίπτωση να συμβεί και τώρα; μήπως χρειαστεί να της κάνω εξέταση αίματος αυριο; ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Η για μικρό χρονικό διάστημα χορήγηση κορτιζόνης από το στόμα δεν θα περίμενα ότι μπορεί να επηρεάσει το ζάχαρο του αίματος.

Δεν χρειάζεται να υποβάλετε το μωρό σας σε εξετάσεις γι' αυτό.

Dr Αδάμος Χατζηπαναγής, ΠαιδίατροςΕλενη Καλησπερατη




Μείνετε ενημερωμένοι για την υγεία του παιδιού σας

Εισάγετε την ημερομηνία γέννησης του παιδιού σας


Η ιστοσελίδα Paidiatros.com θέλει να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Προς τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες για να κατανοήσει τα ενδιαφέροντά σας, να προσαρμόσει τον ιστότοπό της στις ανάγκες σας και να διαχειριστεί τις διαφημίσεις της. Πατώντας «Αποδοχή» δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση αυτή σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εγχώριο δίκαιο και την Πολιτική μας για τα Cookies. Για να δείτε ολόκληρη τη λίστα των cookies και να μας πείτε αν μπορούν ή όχι να χρησιμοποιηθούν στη συσκευή σας, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο Συγκατάθεσης για τα Cookies..

Μάθε περισσότερα Αποδοχή