Paidiatros.com

το μωρό μου εδώ και τέσσερις μέρες κάνει διάρροια


Το μωρο μου είναι 60 ημερών θηλάζει και έπινε almiron1 αλλά το αλλάξαμε γιατί είχε σφίξιμο μια εβδομαδα συνέχεια,έκανε κακα του μερα παρα μερα ,μαλακά και κίτρινα με ασπρα κομμάτια,πήραμε almiron AR όπως μας είπε ο γιατρός αλλά 4 ημέρες τώρα που το παίρνει κάνει διάρροια και 2 μέρες τώρα άρχισε πάλι να σφίγγεται. Τι μπορεί να ειναι; Είναι αγορι με βαρος 6 κιλά. 150 ML ξενο γαλα Θηλάζει απεριόριστα.

Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιείτε ειδικά φ\γάλατα στα παιδιά σας χωρίς λόγο.

Δεν καταλαβαίνω το λόγο που το μωρό σας παίρνει almiron AR.

Να επιστρέψετε στο κανονικό γάλα και αξίζει να διαβάσετε το πιο κάτω άρθρο.

 

https://www.paidiatros.com/asthenies/symptomata/kenosis-paaidi-goneis-symvoules

Dr Αδάμος Χατζηπαναγής, ΠαιδίατροςΑναστασια Λαζαρου




Μείνετε ενημερωμένοι για την υγεία του παιδιού σας

Εισάγετε την ημερομηνία γέννησης του παιδιού σας


Η ιστοσελίδα Paidiatros.com θέλει να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Προς τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες για να κατανοήσει τα ενδιαφέροντά σας, να προσαρμόσει τον ιστότοπό της στις ανάγκες σας και να διαχειριστεί τις διαφημίσεις της. Πατώντας «Αποδοχή» δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση αυτή σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εγχώριο δίκαιο και την Πολιτική μας για τα Cookies. Για να δείτε ολόκληρη τη λίστα των cookies και να μας πείτε αν μπορούν ή όχι να χρησιμοποιηθούν στη συσκευή σας, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο Συγκατάθεσης για τα Cookies..

Μάθε περισσότερα Αποδοχή