Paidiatros.com

Μπέρδεψα τα υπόθετα με τα χάπια και έβαλα ένα χάπι ενηλίκων στο πωπό του παιδιού μου


Θα σας φανεί περίεργο και ομως αληθινό ειμαι μητέρα ενος παιδιού και καταλαθος ή απο απροσεξια μπερδεψα ένα χάπι για ενηλικους με τα υποθετα των παιδιων μου και εβαλα στο ενα απο τα παιδια μου το χαπι και οχι το υπόθετο . Θα παθει κατι; θα χρειαστει νοσοκομειο ; να το παμε στον παιδιατρο του; απαντηστε ειναι αναγκη

Εξαρτάται από την ουσία. Το καλύτερο είναι όμως να επισκεφθείτε το παιδίατρο σας ή της πρώτων βοηθειών ενός νοσοκομείου.

Dr Αδάμος Χατζηπαναγής, ΠαιδίατροςΝασσια Παριτου




Μείνετε ενημερωμένοι για την υγεία του παιδιού σας

Εισάγετε την ημερομηνία γέννησης του παιδιού σας


Η ιστοσελίδα Paidiatros.com θέλει να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Προς τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες για να κατανοήσει τα ενδιαφέροντά σας, να προσαρμόσει τον ιστότοπό της στις ανάγκες σας και να διαχειριστεί τις διαφημίσεις της. Πατώντας «Αποδοχή» δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση αυτή σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εγχώριο δίκαιο και την Πολιτική μας για τα Cookies. Για να δείτε ολόκληρη τη λίστα των cookies και να μας πείτε αν μπορούν ή όχι να χρησιμοποιηθούν στη συσκευή σας, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο Συγκατάθεσης για τα Cookies..

Μάθε περισσότερα Αποδοχή