Paidiatros.com

Το παιδί μου έχει γλωσσίτιδα και ξεφλουδίζει


to paidi mou exei glwsitida edw kai 2 mhnes(ksefloudizei h glwsa). exoume kanei therapia me NYSTAMYSYN kai den mas ekane tipota, twra pernoume thn gelh DAKTARIN, vlepoume arketi veltiosh alla den pernaei teleiws h arxizei se allo shmeio. pernoume kai stagones BIOLACT START. to paidi einai 2 xronwn. uparxei kati me pinelaki mas eipan alla den anoigei to stoma tou me tipota ara psaxnoume kati allo. ti kanoume s authn ti periptosh????

Με αυτά που περιγράφετε το παιδί σας μοιάζει να έχει αφθώδη στοματίτιδα. Πατήστε πιο κάτω για να δείτε αν μοιάζει με αυτά που έχει το παιδί σας. Επίσης θα δείτε και όλες τις σχετικές λεπτομέρειες.

 

http://www.paidiatros.com/asthenies/syxnes-arrosties/aphthous-stomatitis

 

Στην αφθώδη στοματίτιδα δεν βοηθούν τα αντιμυκητιακά φάρμακα (Nystatin, Dactarin)

Dr Αδάμος Χατζηπαναγής, Παιδίατροςsofia kousidou




Μείνετε ενημερωμένοι για την υγεία του παιδιού σας

Εισάγετε την ημερομηνία γέννησης του παιδιού σας


Η ιστοσελίδα Paidiatros.com θέλει να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Προς τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες για να κατανοήσει τα ενδιαφέροντά σας, να προσαρμόσει τον ιστότοπό της στις ανάγκες σας και να διαχειριστεί τις διαφημίσεις της. Πατώντας «Αποδοχή» δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση αυτή σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εγχώριο δίκαιο και την Πολιτική μας για τα Cookies. Για να δείτε ολόκληρη τη λίστα των cookies και να μας πείτε αν μπορούν ή όχι να χρησιμοποιηθούν στη συσκευή σας, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο Συγκατάθεσης για τα Cookies..

Μάθε περισσότερα Αποδοχή